Mystery

Mystery calling

Čo tým získame?
Informácie o správaní sa pracovníkov ( obchodníci, predajcovia, asistentky...)

Ako?
Prostredníctvom návštev a telefonických rozhovorov, ktoré simulujú reálneho zákazníka / klienta. Experti v spolupráci s objednávateľom spracujú posudzovaciu škálu na ktorej sa každý pracovník hodnotí

Kedy?
Dĺžka závisí od reálnej situácie
Prečo?
Získať info o slabých stránkach pracovníkov v kontakte so zákazníkom a možnostiach ďalšieho rozvoja

 

NOVINKY

01.12.2023 - NOVINKA !!! Individuálne koučingové online programy pre verejnosť
Témy koučingových programov: • Ako byť úspešným v obchode • Ako zvládať námietky a argumentovať • Techniky uzavretia obchodu...
Viac...

01.12.2023 - Online kurzy
Pripravujeme zážitkové eventy a team buildingy pre spoločnosti. V prípade záujmu nás kontaktujte, program vám radi pripravíme a ušijeme...
Viac...

15.01.2023 - Kurz Rozvoj a Zážitkové evanty
Kurz Rozvoj kompetencií emočnej inteligencie (EQ) pre manažérov/lídrov. Možnosť prihlasovania sa otvorená. Pre bližšie info nás...
Viac...

MAILING LIST



Ak máte záujem o zasielanie aktuálnych informácií,
zapíšte svoj mail, prosím.


prihlásiť sa
odhlásiť sa

Ak ste zaradený do mailing listu a už si neželáte, aby sme Vám zasielali ponuky, vpíšte opäť svoju adresu a budete vyradený zo zoznamu.